4 τρόποι για να καταλάβεις εάν κάνεις cheat στη γυμναστική σου (που μάλλον το γνωρίζεις)

Θυμάσαι όταν ο προπονητής ή ο δάσκαλος της γυμναστικής σου, σου είπε ότι αυτοί που κλέβουν στις ασκήσεις δεν κερδίζουν ποτέ; Λοιπόν είχε δίκιο.

Ο καθένας θέλει να είναι ο τύπος που κάνει επαναλήψεις με ταχύτητα αστραπής και να είναι ο πρώτος που ολοκληρώνει ένα AMRAP (As Many Rounds) As Possible κατά τη διάρκεια του προγράμματος HIIT (υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση).

Ωστόσο εάν «συντομεύετε» τις κινήσεις που πρέπει να κάνετε κατά τη διάρκεια της προπόνησης, το μόνο άτομο που εξαπατάτε είναι ο εαυτός σας. Δεν το πιστεύετε; Ρίξτε μια ματιά στους ώμους σας: πιθανότατα θα μπορούσαν να δείχνουν καλύτερα, εφ’όσον ισχυρίζεστε ότι κρατιέστε σε φόρμα.

Βέβαια μπορεί να προπονείστε λάθος, πράγμα το οποίο αυξάνει τις πιθανότητες τραυματισμού σας γενικά.

Όπως και να χει, δεν είστε ο μόνος που κάνει cheat στη γυμναστική του. Παρακάτω ακολουθούν 4 πράγματα που κάνετε λάθος, ηθελημένα και μη για να λέτε ότι γυμνάζεστε.

 

Δεν ανοίγετε σωστά το στήθος σας

 

Εάν δε χαμηλώσετε πλήρως το στήθος σας όταν κάνετε push-ups, μάλλον επιλέγετε τον εύκολο δρόμο. Είναι πολύ συχνό φαινόμενο το να κατεβάζεε τη λεκάνη αντί για το στήθος σας και είναι λάθος!

Αντίθετα τα χέρια σας θα πρέπει να τοποθετηθούν έξω από τους ώμους σας, με το σώμα σας σε θέση σανίδας. Στηρίξ’τε καλά χέρια σας και κατεβάστε το στήθος σας στο έδαφος.

 

Ψευδοπηδάτε στα πηδηματάκια-καθίσματα

Συνήθως οι άνθρωποι δεν χαμηλώνουν αρκετά όταν κάνουν κάθισμα ώστε να ενεργοποιήσουν τους γλουτούς και τους μηρούς τους, και πολύ απλά πηδούν πάνω πιο γρήγορα σε μια προσπάθεια να βγάλουν την άσκηση και α νιώσουν πιο δυνατά τα πόδια τους για παράδειγμα.

 

Πιο γρήγορα ή πιο αργά αναλόγως τα κέφια

Συγκεκριμένες κινήσεις, απαιτούν και την αντίστοιχη επιβράδυνση, ώστε αυτός που ασκείται να δρέψει τις δάφνες του σε δύναμη, αντοχή και εκγύμναση. Τα πόδια πρέπει να είναι σαν ανάποδο L και ορθή γωνία, θα πρέπει να χαμηλώνετε μέχρι το γόνατο να αγγίξει έδαφος και μετά να σηκωθείτε σε μια πλήρη στητή στάση.

Το να πηγαίνεις πάνω κάτω γρήγορα για να βγάλεις το σετ, ε δεν είναι λύση, ούτε γυμνάζεσαι, ούτε δυναμώνεις τα πόδια σου και once again, είναι λάθος.

 

Καμπουριάζεις ή λυγίζεις την πλάτη

Εάν καμπουριάζεις ή απλά πιέζεις την πλάτη σου, δε ρισκάρεις μόνο την πρόοδο σου, αλλά και το να τραυματιστείς σοβαρά.

Όταν το σώμα σας είναι σε στάση- «σανίδα», είναι μια πολύ καλή γυμναστική για να αποφύγετε την κλίση της πίσω ράχης, καθώς και να ανπτύξετε τον πυρήνα δύναμης σας. Κρατείστε την πλάτη σας «μακριά» και ευθεία για όσο αντέχετε!