Πλάτες και ώμοι από άλλη διάσταση! Η καλύτερη προπόνηση για να μεταμορφωθείς!

Με την παρακάτω σειρά ασκήσεων θα σχηματίσεις τους καλογυμνασμένους και δυνατούς ώμους που ήθελες και όλα αυτά μόνο μέσα σε 10 λεπτά!

Σκοπός είναι να κάνεις τις 5 ασκήσεις που ακολουθούν κυκλικά, εκτελώντας όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς από την κάθε μία μέσα σε ένα λεπτό. Αν δεν αντέχεις ολόκληρο το λεπτό τότε κάνε όσες επαναλήψεις μπορείς και ξεκουράσουν τον υπολοιπόμενο χρόνο μέχρι να περάσεις κατευθείαν στην επόμενη άσκηση. Μόλις τελειώνεις κάθε μία από αυτές ξεκουράσουν για ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν περάσεις στην επόμενη.

Πόδια από ατσάλι! Γυμνασμένα και μυώδη με 4 μόνο ασκήσεις!

Έλξεις

Πιάσε ένα μονόζυγο με τις παλάμες ευθεία μπροστά και με τα χέρια σε άνοιγμα λίγο ευρύτερο από το μήκος των ώμων σου. Άφησε το σώμα σου να κρεμάσει τελείως κάτω και από αυτή την αρχική θέση ξεκίνα την άσκηση. Σφίγγοντας του μύες στην κοιλιά και τους γλουτούς δώσε ώθησε με το σώμα σου και παράλληλα τράβα με τα χέρια σου τον κορμό προς τα επάνω. Ανέβα μέχρι το πηγούνι σου να έχει ανέβει ελάχιστα πάνω από τη μπάρα του μονόζυγου και με αργή κίνηση επέστρεψε στην αρχική σου θέση με το σώμα τεντωμένο κάτω!

Κάμψεις με... βουτιά

Πάρε την θέση των κλασικών push-ups στο πάτωμα με τα πόδια τεντωμένα και ενωμένα πίσω και τα χέρια σε διάσταση στο μήκος των ώμων. Τώρα σήκωσε τους γλουτούς σου και πάρε θέση πιο ψηλά σχηματίζοντας με το σώμα σου ένα ανάποδο V. Σφίγγοντας τους κοιλιακούς σου και ρίχνοντας το βάρος μπροστά λύγισε τα χέρια σου και χαμήλωνε το κεφάλι και τον κορμό σου προς τα κάτω. Μόλις φτάσεις στο κατώτερο σημείο (όταν το κεφάλι σου ακουμπάει σχεδόν στο πάτωμα), μείνε για κλάσματα του δευτερολέπτου και έπειτα επέστρεψε αργά στην αρχική σου θέση.

Δικέφαλα και ώμοι στα όρια! Απέκτησε τα τέλεια χέρια με μόνο μία άσκηση!

Χαμηλές έλξεις