3 Τρόποι για να εντάξεις την υγιεινή διατροφή στη καθημερινότητα σου!

3 Τρόποι για να εντάξεις την υγιεινή διατροφή στη καθημερινότητα σου! - Κεντρική Εικόνα

Υπάρχουν πολλά μικρά μυστικά τα οποία μπορούν να σε βοηθήσουν να κάνεις πιο υγιεινά τα γεύματα σου χωρίς να χάσουν την γευστικότητα τους.

Δες παρακάτω μερικούς τρόπους που μπορείς να δοκιμάσεις για να κάνεις την διατροφή σου πιο υγιεινή και θρεπτική.

 

Oι δέκα καλύτερες τροφές για τους άντρες

 

1. Πρόσθεσε στα γεύματα σου κουρκουμά

Ο κουρκουμάς έχει εξαιρετικές αντιοξειδωτικές, αντιμικροβιακές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, προστατεύοντας το συκώτι και ενισχύοντας τη λειτουργία του εγκεφάλου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αποξηραμένο κουρκουμά και να τον εντάξεις στη καθημερινή σου διατροφή.

Πρόσθεσε μια πρέζα κουρκουμά στις σούπες, στα δημητριακά σου, στις πατάτες, στα μαγειρευτά φαγητά, στις μαρινάδες, στις σαλάτες, σε σως ή ακόμη και σε μια κούπα ζεστή σοκολάτα. Ξεκίνησε με μια ελάχιστη ποσότητα αφού μπορεί να σου φανεί ιδιαίτερα έντονη η γεύση του, κυρίως αν δεν τον έχεις συνηθίσει.

 

2. Χρησιμοποίησε τσάι αντί για νερό ή ζωμό

Τα βότανα που περιέχει το τσάι έχουν ισχυρά συστατικά τα οποία βοηθούν το ανοσοποιητικό και την υγεία του ανθρώπινου οργανισμού. Αντί να χρησιμοποιείς νερό ή ζωμό στο μαγείρεμα των γευμάτων σου, δοκίμασε να βράσεις μια κανάτα με χαμομήλι, τζίντζερ ή πράσινο τσάι και χρησιμοποίησε το για να μαγειρέψεις κρέατα, σούπες, λαχανικά ή σε smoothies. Θα προσθέσει μια ευχάριστη και ελαφριά γεύση προσφέροντας πολλά θρεπτικά οφέλη.

 

3. Επέλεξε το σωστό ελαιόλαδο

Τα φθηνά ελαιόλαδα τείνουν να τροποποιούνται γενετικά σε μεγάλο βαθμό. Απέφυγε το ελαιόλαδο σε πλαστικά μπουκάλια και αγόρασε υψηλής ποιότητας έλαια σε σκουρόχρωμες συσκευασίες. Τα καλύτερα έλαια για μαγείρεμα σε υψηλή θερμοκρασία είναι το λάδι καρύδας και το έλαιο από αβοκάντο.

Για μια πιο μέτρια θερμοκρασία το ελαιόλαδο είναι η καλύτερη επιλογή. Υπάρχουν όμως και ορισμένα έλαια τα οποία δεν πρέπει να ζεσταίνονται καθόλου όπως το έλαιο από κάνναβη ή από λιναρόσπορο.

Αν μάθεις να χρησιμοποιείς τα έλαια στα γεύματα σου με τον σωστό τρόπο, τότε θα εμπλουτίσεις τον οργανισμό σου με καλά λιπαρά βελτιώνοντας την λειτουργία του εγκεφάλου, του νευρικού συστήματος και την υγεία του δέρματος.

 

Δίαιτα Αποτοξίνωσης: Ο χειρότερος τρόπος για να ξεκινήσεις τη νέα χρονιά!