Οδηγός για τους άντρες: Το καθημερινό διατροφολόγιο για σώμα μυώδες και χωρίς λίπος!

Σημάδια γήρατος, κακής σωματικής υγείας, ακόμα και κακή διανοητική λειτουργία, συσσώρευση λίπους είναι μερικά μόνο από όσα σχετίζονται με μια κακή διατροφή στον άντρα! Αν θέλεις να ζήσεις υγιής, νέος και να έχεις ένα στεγνό από λίπος σώμα, αυτά θα πρέπει να περιέχει η καθημερινή σου διατροφή!

Μια υγιεινή διατροφή για άντρες περιλαμβάνει:

Η διατροφή των Σπαρτιατών! Απέκτησε το σώμα που θες με συμβουλές από το... παρελθόν!

1. Τουλάχιστον 2 κούπες φρούτα και  λαχανικά σε καθημερινή βάση. Μια φορά την εβδομάδα, φροντίστε να τρώτε κάτι που έχει φτιαχτεί με ντομάτα, το λυκοπένιο που περιέχει σε μεγάλες ποσότητες παίζει καθοριστικό ρόλο στη συνολική υγεία σας.

2. Καρπούς ολικής αλέσεως! Φροντίστε να τρώτε τουλάχιστον τους μισούς καρπούς της ημέρας χωρίς να έχουν υποστεί κάποια επεξεργασία. Αγοράστε ψωμί και ζυμαρικά ολικής αλέσεως.

Αποτέλεσμα εικόνας για alimentos con vitaminas y minerales

3. Ψάρια. Πρέπει να τρώτε τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για να διατηρήσετε την υγεία σας και τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου.

4. Φυτικές ίνες. Θα έχετε ακούσει πολλές φορές για τη χρησιμότητα τους. Διευκολύνουν την αφόδευση και συμβάλουν σε πολύ μεγάλο βαθμό στην απώλεια σωματικού βάρους. Η συνιστώμενη ποσότητα φυτικών ινών για άντρες είναι 38 γραμμάρια την ημέρα, ενώ για άντρες πάνω των 50 ετών στα 30 γραμμάρια.

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να αγοράσεις το πιο θρεπτικό και υγιεινό ελαιόλαδο!

5. Μη κορεσμένα λίπη όπως το ελαιόλαδο και οι ξηροί καρποί. Το να καταναλώνεται ωμό, κυρίως, λάδι στη σαλάτα σας είναι ένα από τα καλύτερα δώρα που μπορείτε να κάνετε στον οργανισμό σας.

Αποτέλεσμα εικόνας για foods with protein

6. Οι ενήλικες άντρες που δεν γυμνάζονται συστηματικά θα πρέπει να τρώνε από 2.000 έως 2.800 θερμίδες την ημέρα. Αυτό βέβαια εξαρτάται από το ύψος, το βάρος, και την ηλικία σας και τη σωματική σας δραστηριότητα!

7. Προσπαθήστε να τρώτε κόκκινο κρέας όσο λιγότερο μπορείτε. Δοκιμάστε να το αντικαταστήσετε με γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά και κρέας όπως το κοτόπουλο και η γαλοπούλα. Θα παρατηρήστε σημαντική βελτίωση της αρτηριακής σας πίεσης μέσα σε λίγους μήνες.

8. Αφαιρέστε το εμφανές λίπος από τα κρεατικά που μαγειρεύετε. Είναι ο πιο εύκολος τρόπος να γλιτώστε από θερμίδες που δεν χρειάζεστε και φυσικά από την τυχόν εμφάνιση χοληστερόλης στον οργανισμό.

Κοιλιακοί τώρα και για πάντα! Οι 6 τροφές που πρέπει να καταναλώνεις για να μεταμορφωθείς!

*/