Φιάξε μεγάλα και δυνατά δικέφαλα!

Από τη μία ημέρα στην άλλη δεν γίνονται τα μπράτσα οπότε ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.

Προπόνηση όλο και πιο σκληρή σε καθημερινή βάση αρχικά! Δεν πρέπει ποτέ να σταματάς ή να μένεις πίσω απο τον στόχο σου. Πρέπει να καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες από αυτές που καις!

Μερικά λάθη που κάνετε στην γυμναστική!

Βρες τις κατάλληλες ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους. Σωστή προθέρμανση, σωστή κατανομή ανάμεσα σε σετ-βάρη και επαναλήψεις και φυσικά ανάπαυση και ανάκαμψη μεταξύ των ασκήσεων.

  1. Οργάνωσε το πρόγραμμά σου σωστά.
  2. Μία με δύο φορές την εβδομάδα είναι αρκετές για τα χέρια.
  3. 30 λεπτα σετ είναι αρκετά για αρχή
  4. Δεν φτάνει να γυμνάζεις μόνο τα μπράτσα σου αλλά ολόκληρο το σώμα.
  5. Χρησιμοποίησε βαράκια κάνοντας σετ επαναλήψεων όρθιος.
  6. Το μονόζυγο είναι καλή ιδέα και δυναμώνει τους μυς σου. Καιρός να το δεις με άλλο μάτι
  7. Άρχισε σωστή διατροφή. Είναι το άλφα και το ωμέγα για να κάνεις μπράτσα
  8. Τέλος να θυμάσαι πως η άσκηση απαιτεί σωστή ξεκούραση και καλό ύπνο.

Ακολουθώντας τα παραπάνω και με υπομονή θα έχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς.

πηγή: aggouria.net

Για περισσότερα αντρικά θέματα επισκεφθείτε την σελίδα μας στο Facebook:
https://www.facebook.com/manslife.gr

*/