Skip to main content

 

Τα μικρομεσαία μοντέλα έχουν έναν κυρίως σκοπό, να εξυπηρετήσουν την κίνηση μέσα στην πόλη για δύο ή και τέσσερις επιβάτες. Στην περίπτωση της νέας Skoda Fabia αυτό γίνεται με έναν πολύ ευχάριστο, εύκολο, πρακτικό και ασφαλή τρόπο. Διαβάστε παρακάτω γιατί!

Η Skoda Fabia βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και αυτό σημαίνει ότι η  τρίτη έκδοση είναι μικρότερη, περισσότερο ευρύχωρη στο εσωτερικό και ελαφρύτερη από τις προηγούμενες.

Seat Ibiza και Audi A1 είναι κοντινά ξαδέρφια αν και η τιμή τους είναι πολύ μεγαλύτερη. Τα μοντέλα αυτά βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα.

Είναι σχεδιασμένη για ευκολία και άνεση και όχι για επιδόσεις. Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη για περισσότερη άνεση ενώ κατά τη διάρκεια της οδήγησης η αλλαγή π.χ. ενός σταθμού στο ραδιόφωνο πολύ εύκολη.

 

 

Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, το σύνολο είναι στιβαρό και η ευελιξία κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα.

Είναι 17% πιο οικονομική στην κατανάλωση χάρη στους νέους τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες. Η πιο οικονομική έκδοση είναι των 1,4 λίτρων ντίζελ και 89 ίππων εξαιρώντας τον κινητήρα του 1,0 λίτρου που έχει χαμηλότερη ιπποδύναμη.

Στο εσωτερικό δεσπόζει η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πλοήγησης που κυμαίνεται από τις 5 ίντσες στα μοντέλα S μέχρι τις 6,5 στα SE και L. Τα πάντα είναι διαισθητικά και η εργονομία τους υψηλή.

H καμπίνα θυμίζει λιγότερο παλιά Fabia και περισσότερο καινούριο Polo.

Αν και μικρότερη σε διαστάσεις, το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο, ο δε χώρος αποσκευών είναι στα 330 λίτρα που φτάνει τη χωρητικότητα του Fiesta.

 

 

Από τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά συστήματα ξεχωρίζουν οι θερμαινόμενοι καθρέφτες, τα φώτα ημέρας, το ηχοσύστημα των έξι ηχείων, και το σύστημα πλοήγησης-infotainment που είναι συμβατό με Apple CarPlay, Android και Bluetooth συσκευές.

Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται έξι αερόσακοι, hill assist, σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών, κάμερα οπισθοπορείας, και δύο σημεία πρόσδεσης παιδικού καθίσματος ISOFIX.