Τι πρέπει να τσεκάρεις στο νέο VW T-ROC

0
865

Τo T-ROC παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σαν concept το 2014 και έκτοτε υπήρξαν διάφορες φήμες για το ποιες τεχνολογίες και σχεδιαστικές τάσεις θα διατηρηθούν όταν τελικά βγει στην παραγωγή.

Η VW διατήρησε τα περισσότερα χαρακτηριστικά, περισσότερα από ό,τι συνηθίζουν άλλοι κατασκευαστές και δημιούργησε ένα σφιχτό σύνολο, κάπου μεταξύ Golf και Tiguan.

Οι βασικές σχεδιαστικές γραμμές αποπνέουν δυναμισμό αλλά η λευκή οροφή και το εσωτερικό προσθέτουν έναν πιο νεανικό χαρακτήρα στο σύνολο. Ο δυναμισμός του δεν είναι μόνο στα χαρτιά αλλά και στα τριμ χρωμίου και τον προφυλακτήρα που είναι στο χρώμα του αμαξώματος. Οι διαφορες εκδόσεις είναι είτε «Style» είτε “Sport” από πλευράς εξοπλισμού και φινιρίσματος.

Το T-ROC είναι το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις για να πας σε μια απομακρυσμένη παραλία, αυτό που θα βάλεις τους φίλους σου και θα πάτε για σκι, αλλά και το αυτοκίνητο που θα παρκάρεις σχετικά άνετα στην πόλη .Έχει το ίδιο αυτοκινητιστικό DNA με το νέο Tiguan Allspace.

Αξίζει να σημειωθεί ό,τι το βασικό σύστημα που αποδεικνύει τον SUV χαρακτήρα είναι το Active Control που ενεργοποιεί ένα από τέσσερα συνολικά mode οδήγησης: Street, Snow, Offroad and Offroad Individual αναλόγως της προτίμησης του οδηγού.

Από πλευράς ασφαλείας, μια βασική παράμετρος σε όλα τα καινούρια οχήματα, σημειώνουμε: αυτόματο σύστημα πέδησης μετά από σύγκρουση, Lane Assist, σύστημα παρατήρησης της εμπρόσθιας περιοχής με ξεχωριστό υποσύστημα για την παρατήρηση πεζών, σύστημα αυτόματης πέδησης στην πόλη, σύστημα αγρύπνησης του οδηγού (DAS: Driver Alert System).

Συνολικά, έξι κινητήρες TSI και TDI θα είναι διαθέσιμοι από 1.0 έως 2.5 λίτρα ήτοι, σίγουρα θα βρεθεί ο κατάλληλος για αυτούς που θα γράψουν χιλιόμετρα στην πόλη (1.0 TSI) και αυτούς που θα πάρουν τα βουνά (1.6 TDI).