Η Benetton προκαλεί με νέα διαφημιστική καμπάνια που χρησιμοποιεί φωτογραφίες προσφύγων!

Σήμερα πολλές ειδήσεις έχουν ξεχωρίσει στα νέα της επικαιρότητας με αναφορά σε μετανάστες και πρόσφυγες ανά τον κόσμο, σε πείσμα απ’ ότι φαίνεται, αλλά και ειρωνεία, της χθεσινής ημέρας η οποία ήταν παγκόσμια ημέρα προσφύγων!

 

Τις φωτογραφίες τράβηξε η γαλλική φιλανθρωπική οργάνωση SOS Méditerranée κατά τη διάρκεια διάσωσης των μεταναστών.

 

Η ιταλική εταιρεία λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης Benetton αντιμετωπίζει κριτική για μια πρόσφατη διαφημιστική εκστρατεία που χρησιμοποίησε φωτογραφίες των μεταναστών που διασώθηκαν στη Μεσόγειο. Οι δύο φωτογραφίες, που λήφθηκαν κατά τη διάρκεια διάσωσης που πραγματοποίησε το γαλλικό φιλανθρωπικό ίδρυμα SOS Méditerranée που έσωσε περισσότερους από 630 ανθρώπους, στάλθηκαν από το λογαριασμό Benetton Twitter με λογότυπο "United Colors of Benetton".

 

 

 

screen-shot-2018-06-20-at-11.42.11-0.jpg

 

Συγκεκριμένα, η φωτογραφία απεικονίζει το προσωπικό της SOS Méditerranée να μοιράζει σωσίβια σε μετανάστες σε μια γεμάτη στα ανοικτά των ακτών της Λιβύης, και τραβήχτηκε από τους Kenny Karpov και SOS Méditerranée.

Η άλλη φωτογραφία πιστώθηκε στο ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων ANSA. Σε μια δήλωση που κυκλοφόρησε στο Twitter, η φιλανθρωπία εξέφρασε την έκπληξή της σχετικά με τη χρήση των φωτογραφιών τους και καταδίκασε τη χρήση του Benetton για "εμπορικούς σκοπούς".

 

Η δήλωση αναφέρει: "Το SOS Méditerranée δε συνδέεται καθόλου με αυτή την εκστρατεία και δείχνει μια φωτογραφία που τραβήχτηκε ενώ οι ομάδες μας διέσωζαν ανθρώπους που βρίσκονταν σε κίνδυνο στη θάλασσα κατά τη διάρκεια μιας επιχείρησης που διεξήχθη στις 9 Ιουνίου.

 

"Το SOS Méditerranée καταδικάζει την προσωπική πρωτοβουλία του φωτογράφου που παρείχε αυτή τη φωτογραφία."

 

 

 

screen-shot-2018-06-20-at-11.41.49.jpg

 

Ο φιλανθρωπικός οργανισμός δήλωσε επίσης ότι η "αξιοπρέπεια των επιζώντων πρέπει να γίνεται σεβαστή υπό όλες τις συνθήκες" και ότι "η ανθρώπινη τραγωδία που εκτυλίσσεται στη Μεσόγειο δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς".

 

Μεταξύ των θυμάτων των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης ήταν ο Ιταλός υπουργός Εσωτερικών Matteo Salvini, ο οποίος επέκρινε την απόφαση της Benetton στο Twitter, γράφοντας: "Είμαι ο μόνος που το βρίσκει αυτό απαράδεκτο;"

 

Οι μετανάστες στις φωτογραφίες ήταν από τις εκατοντάδες που είχαν απομείνει στη θάλασσα, αφού η ιταλική κυβέρνηση αρνήθηκε την είσοδο τους πριν τελικά μεταφερθούν στην Ισπανία.

 

Η διάσημη μάρκα ρούχων με 53 χρόνια στο ενεργητικό της, έγινε στόχος αντιδράσεων καιι στο παρελθόν για αμφιλεγόμενες διαφημιστικές εκστρατείες, μεταξύ των οποίων και μία που απεικονίζει έναν ασθενή με AIDS, αλλά και μία άλλη που απεικονίζει τον πάπα και έναν Αιγύπτιο ιμάμη να φιλιούνται.

 

 

 

pg-08-benetton-6.jpg