Smells like summer! Φτιάξε θρεπτικό σολομό με σπανάκι και ψητά ντοματίνια!

Μια απολαυστική συνταγή που μυρίζει καλοκαίρι! Δοκίμασε να φτιάξεις θρεπτικό και υγιεινό σολομό με σπανάκι και ντοματίνια, μια εύκολη και γευστικότατη συνταγή για να ικανοποιήσεις τη πείνα σου χωρίς τις περιττές θερμίδες!

 

Είσαι μακαρονάς; Φτιάξε σπαγγέτι με σάλτσα μανιταριών!

Τα υλικά που θα χρειαστείς:

  • 600 γρ. σολομό χωρίς κόκαλα
  • ελαιόλαδο
  • 6-8 κ.σ. χυμό λεμονιού
  • αλάτι
  • πιπέρι
  • 4 κολοκυθάκια
  • 200 γρ. ντοματίνια κομμένα στη μέση
  • σπανάκι 300 γρ κατεψυγμένο-αποψυγμένο ή φρέσκο
  • 2 κ.γ. θυμάρι φρέσκο (μόνο τα φύλλα)
  • κρέμα βαλσάμικο
  • τριμμένο φουντούκι

Εκτέλεση

Για τον σοτέ σολομό

  • Κόβουμε το φιλέτο του σολομού σε κάθετες μερίδες (100-150 γρ.) και το χαράζουμε με ένα μαχαίρι διαγώνια από τη μεριά της πέτσας 2 φορές για να ψηθεί καλύτερα το ψάρι.
  • Πασπαλίζουμε με λάδι, αλάτι και πιπέρι. Ζεσταίνουμε ένα τηγάνι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και δίνουμε χρώμα στο σολομό πρώτα από τη μεριά της πέτσας, πιέζοντας ελαφρά με μια σπάτουλα.
  • Το ψάρι θα καταλάβουμε ότι έχει πάρει χρώμα όταν με τη σπάτουλα πάμε να το γυρίσουμε από την άλλη πλευρά και ξεκολλάει εύκολα από το τηγάνι.
  • Στη συνέχεια, δίνουμε χρώμα και από τις υπόλοιπες πλευρές και σβήνουμε με κρέμα βαλσαμικού και λεμόνι.
  • Μόλις δέσουν τα υγρά, αποσύρουμε από τη φωτιά. 

Για το σπανάκι

  • Κόβουμε τα κολοκυθάκια σε χοντρές ροδέλες πάχους 1 εκ.
  • Ρίχνουμε ελαιόλαδο στο τηγάνι και σε μέτρια προς δυνατή φωτιά σοτάρουμε τα κολοκυθάκια.
  • Στη συνέχεια, ρίχνουμε το σπανάκι  και το σοτάρουμε και αυτό για 2 λεπτά για να χάσει τον όγκο του.
  • Προσθέτουμε και τα ντοματίνια και λίγο φρέσκο θυμάρι και τα σοτάρουμε και αυτά για 2 λεπτά.
  • Σβήνουμε με κρέμα βαλσαμικού και λεμόνι και σερβίρουμε με τα φουντούκια επιπλέον φρέσκο θυμάρι, αλάτι και πιπέρι.

Καλή απόλαυση!

 

Περίσσεψαν πασχαλινά αβγά; Συνταγή για την καλύτερη σαλάτα του σεφ

*/