15 λεπτά μόνο για γερές πλάτες και φουσκωμένα δικέφαλα!

Το συγκεκριμένο superset είναι το καλύτερο για να χτίσεις και να ενδυναμώσεις του μύες στην πλάτη και τα χέρια και επιπρόσθετα θα δώσει και λίγη πίεση στα δικέφαλά σου ώστε να τα δεις να αρχίσουν να μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα!

Οι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις είναι δύο και εντάσσονται μέσα σε μια 15λεπτη προπόνηση. Σκοπός είναι να τις κάνεις εναλλάξ αυξάνοντας συνεχώς επαναλήψεις ώστε να υπερ-διπλασιάσεις την καύση θερμίδων από το σώμα σου και να αυξήσεις το μεταβολισμός σου. Μόλις κάνεις τον πρώτο γύρω δύο ασκήσεων ξεκουράσου για δύο λεπτά και μετά συνέχισε όσους περισσότερους γύρους μπορείς μέσα στο συγκεκριμένο τέταρτο!

Συμπληρώματα διατροφής: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να προστατέψεις την υγεία σου!

Ανάποδο μονόζυγο

Κάνε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς, μετά πέρνα αμέσως στην επόμενη άσκηση. Πιάσου από ένα μονόζυγο με τις λαβές προς τα μέσα και με άνοιγμα χεριών λίγο μεγαλύτερο από το μήκος των ώμων σου. Κρέμασε το σώμα σου ελεύθερο προς τα κάτω και σχημάτισε ένα C φέρνοντας τα πόδια σου ενωμένα και ελάχιστα προτεταμένα από το υπόλοιπο σώμα σου. Σφίξε τους κοιλιακούς σου και δώσε ώθησε στα χέρια σου να σε τραβήξουν προς τα επάνω.Όσο θα ανεβαίνεις επάνω σκέψου ότι στην ουσία τραβάς την μπάρα από την οποία κρέμεσαι προς τα κάτω. Να θυμάσαι να κρατάς το σώμα σου συνεχώς σφιγμένο. Μόλις το κεφάλι σου περάσει το μονόζυγο περίπου στο ύψος του πιγουνιού σου μείνε εκεί για λίγα δευτερόλεπτα και μετά ομαλά άφησε το σώμα σου να κατέβει προς τα κάτω.

Σφυριά με περιστροφή

Πιάσε δύο αλτήρες που θα μπορούσες φυσιολογικά να σηκώσεις για 20 επαναλήψεις και κάνε μέσα σε 2 λεπτά όσες περισσότερες φορές μπορείς. Πιάσε τους αλτήρες και φέρ' τους στο πλάι του κορμού σου με τα χέρια κρεμασμένα κάτω και τις παλάμες προς τα μέσα να κοιτάει η μία την άλλη. Στάσου με το κορμί όριο και το στήθος προτεταμένο. Σήκωσε τα χέρια σου από τους αγκώνες και κάτω και όσο θα πλησιάζεις τους αλτήρες προς τα μπράτσα σου κάνε παράλληλα μια περιστροφή ώστε οι παλάμες που κρατάνε τα βάρη να έρχονται παράλληλα με τα δικέφαλά σου. Κατέβασε και πάλι αργά προς τα κάτω και επανέλαβε όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς.

Η καλύτερη και ευκολότερη προπόνηση για κοιλιακούς και γλουτούς που έχεις κάνει ποτέ!