Οι 3 ασκήσεις που χρειάζεσαι για γάμπες! Χτίσε δυνατά, μυώδη πόδια!

Σταμάτα να αφήνεις πίσω τα πόδια σου στην προπόνηση και χτίσε δυνατές, γυμνασμένες γάμπες που θα σε αναβαθμίσουν!

Τα γυμνασμένα πόδια όχι μόνο σε κάνουν πιο ανθεκτικό στο τρέξιμο, το ποδήλατο και γενικά στην αερόβια άσκηση, αλλά βελτιώνουν και την εμφάνιση του υπολοίπου σώματός σου, αφού όσο περισσότερο φουσκώνεις πάνω, αλλά τα πόδια σου μένουν αγύμναστα, τόσο μοιάζεις σαν να ισορροπείς πάνω σε δύο... καλάμια!

Οι παρακάτω 3 ασκήσεις είναι και οι μόνες που χρειάζεσαι για να χτίσεις δυνατές γάμπες και αποτελούν μία καλή αρχή για να αρχίσεις να βλέπεις την εκγύμναση των ποδιών διαφορετικά!

Η προπόνηση του... superman! Γυμνασμένα μυώδη πόδια σε ένα τέταρτο!

1. Ανυψώσεις γαμπών σε step

Η άσκηση αυτή επεκτείνει το εύρος της κίνησης της γάμπας συμβάλλοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση της! Κάνε σετ των 20 επαναλήψεων ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας στο step με τις μύτες των ποδιών και στο ανώτερο και χαμηλότερο σημείο μείνε για ελάχιστα δευτερόλεπτα! Για περισσότερη αντίσταση μπορείς να κρατήσεις και στο ένα χέρι έναν αλτήρα προσθέτοντας επιπλέον βάρος!

2. Μηχανή γαμπών

Σκοπός σου είναι να βγάλεις στο μηχάνημα 100 επαναλήψεις. Δηλαδή 5 σετ των 20. Αν δεν έχεις αντίστοιχο μηχάνημα μπορείς να κάνεις την κίνηση μόνο με τα πόδια σου δίνοντας βαρύτητα στην κίνηση και στην αίσθησή της και σαφώς κάνοντας περισσότερες επαναλήψεις!

3. Σχοινάκι

Το σχοινάκι γυμνάζει όχι μόνο τις γάμπες σου, αλλά ενδυναμώνει και τους χαμηλούς κοιλιακούς και τους ώμους σου. Κάνε εναλλάξ 30 δευτερόλεπτα σχοινάκι και 30 δευτερόλεπτα ξεκουράσου.  Αυτός είναι ένας γύρος. Κάνε συνολικά 10 με 20. Και παράλληλα παίξει και με διαφορετικές εναλλαγές. Κινήσου ας πούμε στον χώρο ή κάνε με τα πόδια εναλλάξ!

Η Νο1 προπόνηση κοιλιακών! Τεχνικές για εγγυημένο αποτέλεσμα που βγάζει knockout το λίπος!