Ήρθε η Τσικνοπέμπτη και θέλεις να φας άφοβα χωρίς τύψεις; Δες τι πρέπει να κάνεις!

Αν θέλεις να φας τα ψητά σου κρέατα χωρίς τύψεις απόψε το βράδυ και να αποθηκεύσεις τις 3000 θερμίδες στους μύες σου και όχι στην κοιλιά σου, διάβασε τι πρέπει να κάνεις για να ενισχύσεις την καύση λίπους του οργανισμού σου και να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου.

 

4 κακές διατροφικές συνήθειες που χαλάνε τον μεταβολισμό σου!

Κάνε μια μικρή νηστεία από το πρωί

Δεν εννοούμε αφαγία, αλλά να περιορίσεις τη ποσότητα των γευμάτων σου και να τρως συχνά από λίγο. Με τον τρόπο αυτό, θα βελτιώσεις την καύση λίπους του οργανισμού σου και θα σταθεροποιήσεις τα επίπεδα της ινσουλίνης στο αίμα σου. (Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να πάθεις τίποτα αν παραλείψεις ένα γεύμα)

Απέφυγε το πρωινό γεύμα και κάνε το μεσημεριανό σου το πρώτο γεύμα της ημέρας σου.

Πάρε το πρωινό των πρωταθλητών: μόλις ξυπνήσεις το πρωί πιες ένα γεμάτο ποτήρι με νερό για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου κατά 30% μέσα σε 30 λεπτά.

 

Επέλεξε μαύρο ή πράσινο

Στη συνέχεια του πρωινού σου επέλεξε να πιεις καφέ ή πράσινο τσάι (χωρίς κρέμα ή ζάχαρη φυσικά!) διότι η καφεΐνη θα σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερο λίπος μέσα στην ημέρα.  Επίσης μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο American Journal Of Clinical Nutrition έδειξε πως το πράσινο τσάι βελτιώνει τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα σου, δηλαδή βοηθάει τον οργανισμό σου να αποθηκεύει τους υδατάνθρακες στους μύες σου και όχι στη κοιλιά σου.

Κάνε γυμναστική πριν το δείπνο

Μια απογευματινή προπόνηση θα σε βοηθήσει να κάψεις την αποθηκευμένη ενέργεια του σώματος σου. Φρόντισε να φας κάτι αμέσως μετά τη γυμναστική για να δώσεις στον οργανισμό σου τα απαραίτητα καύσιμα που χρειάζεται έτσι ώστε να επανέλθει στη φυσιολογική του κατάσταση.

Κάνε ασκήσεις που θα δυναμώσουν τους μύες σου και αερόβια άσκηση για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου:

Καθίσματα με βαρίδια: 6 επαναλήψεις

Σχοινάκι

Push ups

Μέχρι να έρθει η στιγμή του φαγητού, οι μύες σου θα είναι πεινασμένοι για υδατάνθρακες και πρωτεΐνη.

 

Κάνε διαλογισμό μετά την προπόνηση

Οι προπονήσεις είναι εξαιρετικές γιατί σε βοηθούν να χτίσεις μύες και να κάψεις λίπος. Είναι όμως και πολύ στρεσογόνες, αφού όταν σηκώνεις βάρη οι καρδιακοί σου παλμοί αυξάνονται και το σώμα σου παράγει ορμόνες άγχους για να μην πεθάνεις. Ακόμη και όταν τελειώσεις ο οργανισμός σου βρίσκεται σε μια κατάσταση αδρεναλίνης.

Αφιέρωσε μερικά λεπτά για να κάνεις διαλογισμό και να κοντρολάρεις την αναπνοή σου έτσι ώστε να επαναφέρεις στα φυσιολογικά επίπεδα το νευρικό σου σύστημα.

 

Επέλεξε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη

Ήρθε η στιγμή του δείπνου και μπορείς επιτέλους