Διατροφή και Μακροζωία: Οι 5 Τροφές που πρέπει να τρως για να ζήσεις περισσότερο!

Διατροφή και Μακροζωία: Οι 5 Τροφές που πρέπει να τρως για να ζήσεις περισσότερο! - Κεντρική Εικόνα

Ένας από τους πιο εύκολους τρόπους για να προσθέσεις επιπλέον χρόνια στη ζωή σου, είναι να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες. Πολλές έρευνες αποδεικνύουν πως η διατροφή είναι ο βασικότερος παράγοντας για την μακροζωία είτε πάσχεις από χρόνιες ασθένειες είτε όχι.

 

Οδηγός για τους άντρες: Το καθημερινό διατροφολόγιο για σώμα μυώδες και χωρίς λίπος!

Δες παρακάτω ποιες 5 τροφές πρέπει να εντάξεις αμέσως στην διατροφή σου αν θέλεις να επιμηκύνεις την ζωή σου!

1. Ξηροί Καρποί

Έχουμε καλά νέα για τους λάτρεις των ξηρών καρπών, αφού όπως αποδεικνύεται το αγαπημένο σας σνακ μπορεί να προσθέσει επιπλέον πολύτιμα χρόνια στη ζωή σας! Δυο μελέτες από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ ανακάλυψαν πως όσο πιο συχνά οι άνθρωποι καταναλώνουν ξηρούς καρπούς, τόσο περισσότερο μείωναν τις πιθανότητες να πεθάνουν νέοι. Απλά φρόντισε να μην το παρακάνεις, διότι και οι μεγάλες ποσότητες ξηρών καρπών μπορούν να δημιουργήσουν πρόβλημα στην υγεία σου. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να καταναλώνεις μια χούφτα ξηρούς καρπούς καθημερινά.

 

2. Τροφές Ολικής Άλεσης

Ίσως ήδη να γνωρίζες πως το λευκό ψωμί δεν έχει τα ίδια θρεπτικά συστατικά με το μαύρο, αλλά το ήξερες πως μπορεί να εμποδίζει την μακροζωία σου; Πολλές μελέτες έχουν συνδέσει τις τροφές ολικής άλεσης (ψωμί, μακαρόνια κλπ.) με τη μακροζωία του ανθρώπου. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο JAMA Internal Medicine, η κατανάλωση μιας μερίδας από τροφές ολικής άλεσης συνδέεται με 5% λιγότερες πιθανότητες θανάτου και 9% μικρότερες πιθανότητες θανάτου από καρδιακά προβλήματα. Οπότε είναι σημαντικό να τσεκάρεις την συσκευασία του ψωμιού σου να γράφει 100% ολικής άλεσης.

 

3. Πικάντικα Φαγητά

Βγάλε έξω τη καυτή σως, αφού όπως αποδεικνύεται η κατανάλωση πικάντικων φαγητών μπορεί να επιμηκύνει τη ζωή σου. Μια μελέτη με πάνω 450.000 συμμετέχοντες ανακάλυψε πως εκείνοι που κατανάλωναν πικάντικα φαγητά 6 με 7 μέρες την βδομάδα, είχαν 14% λιγότερες πιθανότητες θανάτου, συγκριτικά με εκείνους που έτρωγαν πικάντικα φαγητά μια φορά τη βδομάδα ή και λιγότερο.

 

4. Φύκια

Ορίστε ένας καλός λόγος για να παραγγείλεις σούσι απόψε και να επιλέξεις τη σαλάτα με τα φύκια, διότι περισσότερες από 1.000 μελέτες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα πως η κατανάλωση φυκιών μπορεί να περιορίσει την φλεγμονή του οργανισμού, να δυναμώσει το ανοσοποιητικό σου και να εμποδίσει την ανάπτυξη καρκίνου. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός πως οι Γιαπωνέζοι έχουν τα υψηλότερα επίπεδα μακροζωίας στον κόσμο!

 

5. Ψάρι

Πάντα πιστεύαμε πως το ψάρι είναι σούπερ τροφή για την υγεία μας και κυρίως για τον εγκέφαλο μας και όπως αποδεικνύεται από πολλές μελέτες η σύνθεση του ψαριού που ονομάζεται καροτενοειδή μπορεί να προστατέψει τον οργανισμό σου από νευρολογικές παθήσεις. Επιπλέον τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, είναι πλούσια σε ωμέγα3 λιπαρά οξέα όπου σε βοηθάει να διατηρήσεις τον οργανισμό νέο και ανανεωμένο. Μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Οχάιο, ανακάλυψε πως τα ωμέγα3 λιπαρά οξέα μπορούν να περιορίσουν σημαντικά την φλεγμονή του οργανισμού, η οποία συχνά συνδέεται με πολλές παθήσεις, από αλλεργίες μέχρι καρκίνο, καρδιακά προβλήματα και Alzheimer.

 

Διατροφικές Συμβουλές: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να αγοράσεις τα πιο θρεπτικά αυγά!

*/