Διατροφή και Υγεία: 6 Τροφές για να καταπολεμήσεις τον εθισμό σου στη ζάχαρη!

Διατροφή και Υγεία: 6 Τροφές για  να καταπολεμήσεις τον εθισμό σου στη ζάχαρη! - Κεντρική Εικόνα

Κάθε μέρα ο μέσος πολίτης καταναλώνει 23 κουταλιές ζάχαρης από τη διατροφή του. Η συνήθεια αυτή όμως δεν σου προσφέρει μόνο επιπλέον λίπος στη κοιλιά σου αλλά επιβαρύνει και την καρδιά σου. Σύμφωνα με μια έρευνα που διεξήχθη το 2014 από το Centers for Disease Control and Prevention, οι άνθρωποι που κατανάλωναν περισσότερη ζάχαρη στη διατροφή τους είχαν διπλάσιες πιθανότητες να πεθάνουν από καρδιακές παθήσεις συγκριτικά με εκείνους που κατανάλωναν μικρότερες ποσότητες.

 

Κοιλιακοί τώρα και για πάντα! Οι 6 τροφές που πρέπει να καταναλώνεις για να μεταμορφωθείς!

Αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι να αποφύγεις τις τροφές με πρόσθετη ζάχαρη και να τις αντικαταστήσεις με τις παρακάτω τροφές στη διατροφή σου για να καταπολεμήσεις τον εθισμό του οργανισμού σου στη ζάχαρη!

 

Αντικατέστησε τα αναψυκτικά

Αρχικά αντικατέστησε τα διαιτητικά αναψυκτικά για να περιορίσεις τις περιττές θερμίδες ενώ ταυτόχρονα καταπολεμάς τον εθισμό σου με τη ζάχαρη. Στη συνέχεια μετά από μια βδομάδα περίπου, προτίμησε να καταναλώνεις ανθρακούχο νερό με μερικές φέτες εσπεριδοειδών για έξτρα γεύση.

 

Κάνε το γιαούρτι σου γλυκό με φυσικούς τρόπους

Τα γιαούρτια με φρούτα και σιρόπι περιέχουν περίπου 30 γρ. ζάχαρης και η περισσότερη από αυτή είναι πρόσθετη ζάχαρη. Αντίθετα, προτίμησε να προσθέσεις στο γιαούρτι σου φρέσκα φρούτα όπως μύρτιλα ή πασπάλισε με λίγη κανέλα.

 

Φάε σνακ ολικής άλεσης και δημητριακά

Αντί για μπάρες δημητριακών, γλυκά και μπισκότα, προτίμησε να καταναλώνεις ξηρούς καρπούς, λαχανικά, και φρούτα πλούσια σε φυτικές ίνες όπως τα μήλα, τα αχλάδια και τα μούρα.

 

Αραίωσε τους χυμούς σου

Τα φρουτώδη ποτά προσθέτουν περίπου 10% πρόσθετης ζάχαρης στη διατροφή μας. Ανάμειξε τον χυμό σου με μια ίση ποσότητα σε νερό για να μειώσεις τις θερμίδες στο μισό.

 

Αντικατέστησε τα δημητριακά σου

Εφοδιάσου με βρώμη και πρόσθεσε ένα σκουπ πρωτεΐνη βανίλιας σε σκόνη για μια πιο γλυκιά γεύση. Με τον τρόπο αυτό, θα προσθέσεις περίπου 10 γρ. πρωτεΐνης στον οργανισμό σου. Ό,τι πρέπει για να ξεκινήσεις δυναμικά την ημέρα σου!

 

Φτιάξε το δικό σου υγιεινό γλυκό

Τα ψητά φρούτα αποτελούν ένα γευστικό επιδόρπιο, παρέχοντας στον οργανισμό σου τη γλυκιά γεύση που αναζητάει με μια υγιεινή δόση φυτικών ινών. Τα πιο top φρούτα είναι το ροδάκινο, το γκρέιπφρουτ και το καρπούζι.

 

Οδηγός για τους άντρες: Το καθημερινό διατροφολόγιο για σώμα μυώδες και χωρίς λίπος!

*/