Πως μπορεί η διατροφή σου να επηρεάζει τον ύπνο σου;

Η υγιεινή διατροφή μπορεί να σε κάνει να ροχαλίζεις σαν πουλάκι, αφού όπως αποδεικνύει μια πρόσφατη έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Κολούμπια, η κατανάλωση υπερβολικής ζάχαρης μπορεί να διαταράξει την ποιότητα του ύπνου σου.

 

5 Καθημερινές συνήθειες που μπορεί να ευθύνονται για τις καούρες σου!

Στη συγκεκριμένη μελέτη, οι άνθρωποι που κατανάλωναν μεγαλύτερη ποσότητα ζάχαρης από τη διατροφή τους μέσα στη καθημερινότητα τους, αντιμετώπιζαν μεγαλύτερη δυσκολία με τον ύπνο τους σε σύγκριση με τα άτομα εκείνα που κατανάλωναν λιγότερες γλυκές τροφές.

Ο διαταραγμένος ύπνος μπορεί να εξουθενώσει τον οργανισμό σου, από τη στιγμή που μπορεί να σε μεταφέρει από έναν βαθύ ύπνο σε ένα «ελαφρύτερο» στάδιο, λιγότερο αναζωογονητικό. Η κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων, όπως το λευκό ψωμί και τα μακαρόνια, έχουν επίσης συνδεθεί με διαταραχές στον ύπνο. Αυτό συμβαίνει, επειδή αυτού του είδους οι υδατάνθρακες καθυστερούν την διαδικασία του οργανισμού σου να παράγει μελατονίνη, μια ορμόνη η οποία ρυθμίζει τον κύκλο του ύπνου σου και σε βοηθάει να κάνεις έναν πιο βαθύ και ποιοτικότερο ύπνο, εξηγεί η επικεφαλής της έρευνας Dr. Marie-Pierre St-Onge.

Αν θέλεις να βελτιώσεις τον ύπνο σου, προσπάθησε να ελαττώσεις σταδιακά την κατανάλωση ζάχαρης για να διαπιστώσεις αν θα σε βοηθήσει να ξυπνάς πιο ξεκούραστος. Επίσης φρόντισε να αντικαταστήσεις τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες με τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Προτίμησε βρώμη για το πρωινό σου γεύμα σε αντίθεση με ένα τοστ. Στη συγκεκριμένη μελέτη αποδείχτηκε πως η κατανάλωση περισσότερων φυτικών ινών έχει συνδεθεί με βαθύτερο ύπνο, διότι οι φυτικές ίνες επιβραδύνουν την πέψη και δεν διαταράσσουν τα επίπεδα του ζαχάρου στο αίμα σου σε αντίθεση με τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες.

 

Προβλήματα καρδιάς: Μην αγνοήσετε ΠΟΤΕ αυτά τα 11 συμπτώματα!